PERSONEEL WERVEN - De juiste fotografie bij het werven van personeel

Sinds vorig jaar zijn we actief betrokken bij het invullen van vacatures voor bedrijven in de regio Veenendaal en Ede.

Dit doen we samen met Flox werkt, de specialist in vaste banen.

Wat vooral opvalt is dat wanneer er bij wervingscampagnes gebruik wordt gemaakt van fotografie passend bij de openstaande vacatures de kans van slagen vele malen groter wordt. Hieraan zien we dus dat een goede kans van slagen altijd valt of staat met gebruik van het juiste beeld.

 

Werkzoekenden, maar ook geïnteresseerden willen zich kunnen identificeren met het bedrijf, de functie, maar vooral ook de mensen. Voor ons is daarbij de fotografie heel bepalend, maar voor Flox is daarbij de begeleidende tekst en promotie heel bepalend.

Wij dragen bij aan de juiste beelden bij de juiste functie, Flox draagt bij aan de juiste communicatie en presentatie van de openstaande functie.

 

Samen met Jurrian van Flox werkt zijn we dit traject ingegaan, in eerste instantie om te zien wat deze vorm van samenwerken kan doen, maar in tweede instantie vooral ook om samen sterker te staan in het aanbod wat we bieden.

 

Jurrian vertelt:

Wij helpen bedrijven in de zoektocht naar personeel niet alleen met geschikte kandidaten maar ook met online campagnes om potentiële werknemers aan te spreken. De afgelopen jaren hebben we geleerd dat een vacature staat of valt met het juiste beeld. De eerste indruk maak je maar één keer. Je wilt daarom direct laten zien wie je bent als werkgever richting potentiële werknemers. Flox focust zich op verschillende doelgroepen in de bouw, techniek, logistiek en office. Deze doelgroepen vragen om verschillende benaderingen Richard is onze vaste fotograaf en begrijpt welke beelden wij nodig hebben voor een succesvolle campagne.

 

De juiste boodschap vertellen is dus één ding, maar hierbij het juiste beeld gebruiken is twee. Mensen willen mensen zien en het liefst in de situatie zoals ze hem gaan ervaren wanneer ze besluiten om voor je te willen werken.